Rust - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Renske Gotink - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Renske Gotink - WaarBenJij.nu

Rust

Blijf op de hoogte en volg Renske

23 Februari 2015 | Oeganda, Kampala

Vandaag heb ik lekker rustig aan gedaan. Aangezien ik mij gisteravond totaal niet lekker voelde, leek het mij veel verstandiger om even rustig aan te doen. Ik ben dan ook niet met mama, Julius en Jovan op stap geweest. Wel ben ik met Deborah, een Nederlands meisje dat hier 4,5e maand is om er even tussenuit te zijn, de stad in geweest. We zijn op een aantal markten geweest en in een aantal winkeltjes. Het was weer even wat anders om een kleine shopmiddag te hebben met een Nederlands meisje van mijn eigen leeftijd.

Vandaag heb ik ook met Chris, de project manager van UP4S, gebeld om nog het een en ander te regelen over onze komst die week en om aan te geven dat ik graag een tweede sponsorkindje wilde.

• 28 Februari 2015 - 09:46

Wim Wisselink:

Hoop dat je, je al wat beter voelt. Leuk dat je weg bent geweest met een leeftijdsgenoot. Toch effe andere gesprekken